Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 24 stycznia 2015

Nowy wygląd bloga!

Siems!
Dziś przygotowałam zmianę na blogu, ponieważ tamten szablon mi się znudził.
Ale taka ja mądra że zapomniałam zrobić screeny na pamiątkę ;-;
Cóż, nowy szablon nazywa się "W ulubionych kolorach", bo miętowy i fiolet to moje ulubione kolory i ładnie się łączą.
Myślę, że wszystko mi w nim wyszło, nie ma żadnych błędów.
A co Wy myślicie?

Nowy wygląd, na pamiątkę:



Pozdrawiam,

Wyszło *u*



1 komentarz:

  1. Aglet, mam być szczera? Tło trochę razi, jakbys miała inny look np. Fioletowo-pistacjowy to. Ładny by był. A pozatym czemu kopiujesz z lizi grove przesłanie przed napisanim komentarza? Pozdrawiam, madziunia1810

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.