Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 14 lutego 2015

4| Cosplays

Yyyyy siemka iksde.
Do następnej części Kosplejów postanowiłam wybrać Justynę Ciper. ;///
Jakby co, to dziewczyna. XD
Podgląd:


Twarz - oryginalne malinowe usta iks dedee.

TFASZ:

Czy nie sądzicie, że nasza Justynka jest uderzająco podobna? :')

UBIUREK:


Koszulka dla Wipa, ponieważ nasz Dżastinek jest wery importent persyn! C:


Jestem miszczem pejnta.
Chyba nie drogie wdzianko, nie? C:

Skończyłam Kospleja.
Przepraszam za moją głupawkę, mam nadzieję że nikogo nie uraziłam moją opinią o tym piosenkarzu, a jeśli nie, to w komentarzu wybierzcie następnego gwiazdora! xD

Pozdrawiam,





1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.