Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

czwartek, 19 lutego 2015

Hejo, look! "Straight from the bedroom"

Siemka iksde!
Dzisiaj byłam w kiosku i kupiłam nową gazetkę MovieStarPlanet.
-
-
Eh, nie mogę znaleźć jej zdjęcia w gógl grafika.
No cóż, jednak była w niej fajna czapa z daszkiem (swoją drogą, beznadziejna), szlafroczek i czarny stanik (wo xd), więc zrobiłam z nim looka, nie zmieniając barw.
Czarny i pudrowy róż jest super.
Nazwałam looka "Straight from the bedroom", czyli "prosto z sypialni".
Prezentejszyn:


Od pewnego czasu utknął mi w głowie ten mem:

Hahahahahahahaha

Nie piszę o tym!

Czy Wy nie uważacie, że ten look jest mega śliczny?
Ja też nie.
Ale mi się podoba ^-^

Skład:

O kur*a
To dżasten biba.
Po raz pierwszy zrobiłam looka dla vip.
Newrmajnd, mam nadzieję że większość nim jest :)


I WERSJA KOLORYSTYCZNA

Już nie sprawia wrażenia z sypialni.
Ehh... Mimo że to moje ulubione kolory, nie podoba mi się.


II WERSJA KOLORYSTYCZNA

Bardziej mi się podoba. Taka... czekoladowa *O*
Kupiłabym :>



III WERSJA KOLORYSTYCZNA

Wiosenna.
Jednak... nie. Nie podobają mi się dzisiejsze wersje! >.<

Oryginał według mnie the best.
Napiszcie swoją opinie w komentarzach.

To tyle,
Pozdrawiam,
Eeeeu, paski.









1 komentarz:

  1. Góra kompletu jest bardzo ładna, ale dół mi tu totalnie nie pasuje. Marynarka z ''bluzeczką'' jest zbyt elegancka według mnie.

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.