Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 1 lutego 2015

Złodziejka kont -,-

Witajcie!!!
Jestem na siebie bardzo zła. Nie pisałam długo postów. Ale no wiecie dyskoteka, koncert .........

Jak widzicie w tytule dziś post będzie o tak zwanej ,, Złodziejce kont "

Kradzież mojego konta 6kinga7 było wczoraj........

Normalnie siedzę sobie na MSP a tu moviestar z nickiem superwer1 mi pisze że odda mi konto z 24 lvlem. Ja odmówiłam a ona powiedziała że weźmie sobie moje konto. I stało się.....

WKRADŁA SIĘ NA KONTO A POTEM ZMIENIŁA HASŁO..........

Wyobraźcie sobie że ona pisała że da 3 pozdra za 3 unikaty. No niby Z CZEGO!!?? Ja miałam 8 diamentów zostało mi 0. WIECIE NA CO WYDAŁĄ??!! NA KRĘCENIE KOŁEM FAME.


Przez nią teraz połowa świata MSP mnie nienawidzi. Ale nie uszło jej to na sucho xDD

Oto jej konto ( zablokowałam ją gdyby cuś )

Uważajcie na nią....

Bajuszki

~Allison


2 komentarze:

  1. Matko :'(
    Odzyskałaś?
    Strasznie współczuję, będę na nią uważać.
    ~Miyo Ag

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne dziecko NEO które myśli ,że jest HACKEREM -.- (chodzi mi o tą superwer1)

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.