Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

poniedziałek, 23 lutego 2015

Look "Turquoise Beauty"

Siemka iksde.
Dziś na MSP bardzo mi się nudziło, więc postanowiłam stworzyć nowego looka.
Nazywa się "Turquoise Beauty", czyli "Turkusowa Piękność".
Zastanawiałam się, czy nie nazwać go Burn It Down bo właśnie słucham tej piosenki ale zdecydowałam się na taką nazwę.
Jak widać, jest w kolorach turkusowym i czarnym, na początku Miyowii też zrobiłam komplet w tych kolorach, ale ten się trochę różni.


Kojarzy mi się z BlackTheWhite<3 po tych włosach, hehe.
Przydadzą się też do innych kompletów ♥
Podoba mi się ten look, awwwawaw <3
Ale zorientowałam się, że te looki wychodzą ładnie tylko wtedy gdy ma się jasną skórę jak ja... :c

Skład!


No, nie za drogo.
Zawsze można odjąć kolczyki ;w;

Inne wersje kolorystyczne:



Ta 3 najlepsza *w*
Zapraszam do lovkowania i kupowania looka na koncie Miyowia!

Pozdrawiam,
OBIECUJĘ, ŻE JUŻ NIE BĘDĘ TAK CZĘSTO ZMIENIAĆ LOGA.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.