Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 1 lutego 2015

Look do nowego konkursu "Big Time Party"

Cześć! Siema! Tu Miyowia!

Zrobiłam looka do nowego konkursu, niestety kolorystyka mi się w nim nie podoba, dlatego postanowiłam pozmieniać na swoje ulubione kolory.
Nazwałam swojego looka "In the crazy sport dream"
Look wygląda ślicznie, nie wymaga VIPa, jest tani!
Zresztą, sami skomentujcie.


Od razu poczułam miłość do tych krejzi włosów ♥
Luczek wyszedł ślicznie, ładnie, kolorowo, i sportowo! ^-^

Skład:
<uwaga loguje się na Aglet888>

kliknij by powiększyć

Look kosztuje 2550 StarCoins, co nie jest największą sumką!
Jeżeli nie lubicie tych kolorów co ja, przedstawię Wam inne wersje kolorystyczne:


Cyjan i róż, razem prezentuje się pięknie.
Paleta:


Czerwona ramka - kolor włośów
Błękitna - spódniczka
Fioletowa - reszta


Tutaj tak brazylijsko, oł jea.

Paleta:


Pamiętajcie, looka zawsze możecie kupić u mnie na koncie Miyowia, pod nazwą In the crazy sport dream ♥
Mnie się najbardziej podoba oryginał, a Wam?
Napiszcie w komentarzu!

Pozdrawiam,







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.