Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

niedziela, 22 lutego 2015

Andrzej mnie drapie >o
Siemson ;**.

Z tej strony Marica1221.

Piszę strasznie powoli (jak na mnie), bo mam króligga na kolanach ^^.
Nazywa się Andrzej, na serio ~.~.

Ale przechodźmy do MSP.
Dzisiaj zaprezentuję coś innego niż look w sklepie. **BRAWA**.
Heh, żartuję, look będzie na końcu XDD.

Więc teraz przedstawię...Gadam jak pani od Przyrody ~.~.
Pokażę Takie...Ymm.. No takie cuś.
Takie sploty animkowe..
Nie to dziwnie zabrzmiało...
Takie zrobione przeze mnie animki. O, to je dobre ;-;.

Andrzej chce uciec ;-;.

#1
Tak to jest jak się nie ma pomysłów na posta.
Ałłłććć...Andrzej mnie dziabnął pazurem ;-;.

#2
;___________________;

Teraz look w sklepie, które tak przecież uwielbiacie ^^.

Wybuchnę zaraz...Zdjęcie się zepsuło ;-;
Ale drogo jak w kałflandzie normalnie T,T .
Pinć diamondów i 2225 sc..

Ok, kończymy posta.
To logo mnie wkurza,muszę zrobić nowe...

 



 

1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.