Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 25 lutego 2015

Nowy look ♥

Hejka!
Tu Cassy. To będzie moje przywitanie.
A więc, na moim nowym koncie stworzyłam nowego looka.
Przeglądałam ubrania i natrafiłam na taką ładną czerwoną sukienkę w białe serduszka.
Więc pomyślałam, że zrobię z nią looka.


Bardzo mi się podoba ♥
Nosi nazwę Happy Valentine's Day. Wiem, spóźnione na walentynki ale nie wymyśliłam innej nazwy :c

Skład:


Postanowiłam, że usunę ze składu całusa na policzku, a więc look jest bardzo tani! :D
Przedstawiam drugą wersję kolorystyczną:

Miętowa.

Mam nadzieje, że look wam sie spodobał.
Dziękuje za przeczytanie posta!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.