Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 27 lutego 2015

Witajcie!

Yolo!
Jestem redaktorką na okres próbny i mam nadzieję, że dobrze będę się sprawdzać i zostanę tu już na zawsze. Taa... Jeszcze nawet nic o sobie nie napisałam ;)

Mam na imię Wiktoria. Rocznikowo mam 13 lat.
Jeżeli chodzi o przedmioty szkolne to nienawidzę matematyki (Prawie jak każdy), ale za to kocham J. Polski, J. Angielski, Plastykę i Muzykę. Postaram się nie robić takich "wielkich" błędów, chociaż wygrałam konkurs ortograficzny.
Mam całkiem duże doświadczenie, jeżeli chodzi o pisanie postów na blogach.
Byłam redaktorką na bodajże 2 blogach (wraz z tym) i prowadzę jeden swój.
To tyle, jeżeli chodzi o przedstawienie się. Już niedługo dodam kolejny post.

Pozdrawiam xoxo
//Lou :D 

1 komentarz:

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.