Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 14 lutego 2015

Valentine's Day i pikselowa miłość - czyli temat, który każde zakompleksione dziecko uwielbia.

Zrobiłam looka na walentynki i nawet zapomniałam się przywitać.
Siemka iksde.
Na konto Miyowia postanowiłam zrobić nowy walentynkowy komplet, nie jest on jakiś wybitny, ale jednak mi się podoba.
Prezentacja:

Skomentować to można tylko tak: Mru.
Lubię te włosy i tą bluzkę.

Skład:

Tanio, wo.
Zawsze można zmienić kolor butów ;w;
Nie będę dawać wersji kolorystycznych bo mi się nie chce.
Podoba Wam się? Zawsze możecie go kupić, ale nie przywłaszczajcie go sobie! 


Przejdźmy do drugiej części mojego szlachetnego posta.
Dzisiaj 14, więc specjalnie dziś postanowiłam to napisać, lecz pomysł miałam już dawno.
No przecież każdy kocha pikselową miłość ;___;
Najbardziej, co mnie wkurza, to to, że zarozumiałe Moviestars robią sobie ślub w dniu, w którym zaprosili się do serduszka! ;_;
Przyznam się, takiego randkowania na moviestarplanet miałam już 3 razy. ;w;
Pierwszego "chłopaka" miałam gdy osiągnęłam 2 level na Aglet888 (te takie dawne levele!!!!!!), czyli to było w miarę dawno. ;w;
Nie podam nicku do niego, gdyż ma ciągle moją nazwę w swoim statusie i nie wchodzi już od roku ;_:
Już potem nie lubiłam tego randkowania, ale i tak jak zobaczyłam jakiegoś chłopaka w statusie to od razu się na niego rzucałam. Rly.
Nie wiem, co jeszcze mogę o tym całym "randkowaniu" napisać, ale swoją opinię o tym możecie napisać w komentarzach.
Ja lecę przygotowywać kolejną serię Cosplays,

Pozdrawiam,

Lubię filtry.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.