Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 13 lutego 2015

Galaxy, ale chyba lubicie zmiany?

Siemka iksde.
Tu Aglet, owszem.
Chcę z całego serca podziękować redaktorkom za pisanie postów :')
Ale, dziś piątek trzynastego ;_;
W sumie nie było tak źle.
Przejdźmy do tematu posta.

Jak wiecie (albo i nie), jestem bardzo niecierpliwa i zmieniłam wygląd bloga, nie czekając na walentynki ;_;
Zawsze, jak coś mi wpadnie do glowy, to muszę to zrealizować.
A więc wpadł mi na myśl wygląd galaxy.
Wiem , że wiele osób taki zrobiło, no tak ;_;
Czemu ciągle sadzę emotikonami?
Zmieniłam trochę czat, jest teraz po boku dla niekumatych :')
Czy wam się spodobał wygląd? Bo mi wyszedł tak sobie, spieszyłam się ;_;
No cóż, dzisiaj nie jestem w stanie napisać normalnego posta, jestem zmęczona, oczy mnie bolą, ała ała.


Idę spać ;_;



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.