Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

wtorek, 24 lutego 2015

Witam + mp3mp3?

Hejka!
Jestem nową (a właściwie starą) redaktorką tego bloga.
Stęskniłam się za nim po prostu. :c
Aby rozwikłać wszelkie podejrzenia - tak, to ja shackowałam kiedyś Aglet888. Wybaczyła mi, za co jej bardzo dziękuję.
A więc nazywam się Sandra, mam rocznikowo 13 lat, itede, itepe.

I, wiem że parę osób już o tym napisało, ale ja też chcę wyrazić swoje zdanie. :v
Nie rozumiem, dlaczego mp3mp3 się tak uwzięła na Aglet. Nie zrobiła jej krzywdy, to co ona bez przerwy ją kompromituje?
Jej posty są teraz żałosne i nudne, co postanowiłam skomentować:
Zgodzicie się chyba, że ona hejtuje tego bloga, kiedy sama ma błędy?
I to, co najgorsze w poście: dodała zdjęcia Aglet BEZ JEJ ZGODY! Zasugerowała jeszcze, że jej zdjęcia z Aska nie są jej. ;w;
Dziewczyno! A czy ty widziałaś kiedyś Agatę w realu, że śmiesz decydować, które zdjęcia są jej, a które nie?
Nie, wiec zamknij swój kłamliwy pysk proszę cię.
Ze swoim nagłówkiem skłamała. Czy ty jesteś ślepa? 
Bo niby jak wygląda twój nagłówek?

I kto tu nie umie dopasować nagłówka? Chyba ty ;w;
Co jeszcze głupie? TO:
Nie ma to jak hotel, mp3mp3 z anonimka :))))
Cytuję "O widze że zjebana Aglet pierdoli głupoty trolololo."
Nie ma to jak hejtować bez argumentów, prawda?
I zauważ, że to, że masz 13 lat, nie oznacza, że musisz przeklinać w Internecie. Bo co cię yo obchodzi, czy dzieci to powtórzą, czy nie :)
Aglet ma argumenty, a ty nie.
Spadłaś z krzesła zobaczywszy nagłówek, bo niby co? Mamy zgadywać powód?
Rzygasz na tego, bloga, bo niby co?
No sorry, zachowujesz się jak małe dziecko, którym (rzekomo) juz nie jesteś, ach tak? Oj, ciekawe co by było gdyby rodzice zobaczyli twojego bloga, na którym Moviestar wygląda jak striptizerka. Taka prawda. 



Pozdrawiam,
PS: nie czepiajcie się mojej Moviestar, nie mam jednak ochoty ruszyć dupska  (za przeproszeniem), ogarnąć ją i zrobić porządne logo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.