Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

wtorek, 17 lutego 2015

Nowy wygląd bloga - Morskie Msp + Pozdrowienia w poście!

Siemka iksde.
Jak widzicie po tytule, zrobiłam nowy wygląd bloga, moim zdaniem jest po prostu ŚLICZNY I W OGÓLE AWWWAAWAWAW <3
Pamiętajcie, że chat nie zniknął, jest tylko po boku bloga:


Idealnie dopasowałam rozmiar gadżetu, wiem, że jest malutki, ale czatować się da, prawda? ;d

Wygląd bloga:

Aha, dodałam piosenkę I see fire <3 ej, może jeszcze dodam the last goodbye?
Ehehjehe, uwielbiam piosenki tego typu i jeszcze z Hobbita. 8)

A teraz coś nowego, czyli:
POZDRAWIANIE UŻYTKOWNIKÓW W POŚCIE
O co chodzi? wybieram losową osobę z moviestarplanet, która jest dla mnie bardzo miła.
Nie tylko, zgłaszajcie swoje nicki w komentarzach, a ja będę pozdrawiać Was w postach, w każdym po jedna osoba! ;)

Dzisiaj postanowiłam pozdrowić użytkownika paulina655890, ponieważ ona dała mi ten cudowny komplet, który widzicie na szablonie bloga


A, i zapraszam na jej kanał w opisie 8)

Tego typu bonus będzie w każdym moim poście, zapraszam do zgłaszania się!

Jeszcze jedna rzecz:

Oddałam konto Aglet888 użytkowniczce Kremowaaa Babeczkaaa, więc nie dziwcie się zmian na tym koncie.
Moje obecne konto to Miyowia.

Pozdrawiam,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.