Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

piątek, 20 lutego 2015

Bidulka, niestety mi zazdrości.

Weszłam dzisiaj na mojego bloga.
Oooooo, widzę że mp3mp3 odwiedziła go i pała do mnie nienawiścią, więc postanowiła go shejcić :')
Niestety, biedna mała dziewczynka wykazała się obelgami i kłamstwami dotyczącymi mojego bloga.
Skoro uważasz, że mój blog jest "OCHYDNY" (poprawność ortograficzna - poziom 0), to jak wygląda Twój?

Powiększyłam obrazki, żebyście mogli przypatrzeć się jej mizernemu blogowi.
Hmm, Niedopasowany rozmiar nagłówka, czarny tekst, żałosne upodobanie muzyczne (Arjana Ghand), to tak, mój blog jest ohydny.

Napisałaś, że "rzygasz" na mojego bloga. Jeśli chcesz pogorszyć sobie zdrowie, to proszę bardzo, czytaj go dalej.

Dodam jeszcze, że po przeczytaniu Twoich hejtów na czacie, uśmiałam się do łez. Dlaczego?
Bo wiem, że typowy hejter piszący w taki sposób jest po prostu zazdrośnikiem.

Dziękuję za przeczytanie, wszystkim paniom i panom.
Głośnik mi brzęczy.

Wolę swoje stare logo.



3 komentarze:

  1. Uwaga bo to będzie mocne xDD

    Ten blog CHYBA został usunięty. Nie mogę go wyszukać.

    ~Katniss

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwaga bo to będzie mocne xDD

    Ten blog CHYBA został usunięty. Nie mogę go wyszukać.

    ~Katniss

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przejmuj się nią. Ona po prostu chce zabłysnąć :)

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.