Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

sobota, 21 lutego 2015

Jak zrobić logo?

Siemka!
To będzie poradnik o logach, i co zrobić aby ładnie wyglądały.
Tu akurat pokażę jak robię moje logo z Pikachu.
Nie jest to bardzo trudne, więc przejdźmy!
Na początku trzeba zrobić sobie (lub znaleźć w google) jakieś fajne tło, które będzie pasowało do naszego loga. Ja po prostu zrobiłam w paincie jednolite tło w kolorze Pikachu.

(musi być format JPG!!!!)

Dodatkowo możemy wyszukać w internecie gadżety do loga. Ja pobrałam sobie oryginalnego Pikachu z przezroczystym tłem, jeśli jednak go nie ma, najlepiej będzie wykasować mu je w Sumopaint. (musi być format png)


Tło już przygotowane, teraz wystarczy tylko pobrać looka na MSP idealnego do loga (ja kupiłam look Pikachu, który należy do marysikarolewskiej lol, ale dostałam zgodę!)

Możemy też dodać do artbooka naszą MovieStar z jakąś animacją i samodzielnie wykasować jej tło w Sumopaint.
A teraz... Zaczniemy robić całe logo!
Wchodzimy na stronę http://pizap.com .
Klikamy Start.

Klikamy Edit.


Gdy się załaduje, klikamy Computer i wybieramy swoje tło. (w moim przypadku to żółte) (musi być format JPG)


Teraz klikamy Add a Photo i wybieramy nasz dodatek. (w moim przypadku Pikachu)


Ja go powiększyłam i zrobiłam przezroczystość dzięki pasku na dole.

Teraz wklejamy look naszej MovieStar znowu klikając Add a Photo.


Ja swoją MovieStar powiększyłam i obróciłam.

Teraz dodamy podpis, PiZap jest od tego najlepszy, bo ma najwięcej fajnych czcionek.
Klikamy "T" na górze.
Klikamy Text.


Wpisujemy w ramkę nasz nick. Klikając ramkę "Arial" możemy zmienić czcionkę, a poniżej kolory.



Teraz klikamy "Save" na górze i zapisujemy.

Ja uważam swoje logo za skończone! Dziękuję za przeczytanie poradnika :]

Pozdrawiam,













1 komentarz:

  1. Lubisz pokemony ? :D Znam taką fajną gierkę Poke-life.net
    Też tam gram i jestem Alexandra
    Instrukcja przydatna :)
    ~Alex

    OdpowiedzUsuń

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.