Create your own banner at mybannermaker.com!

Fandom

Czytelnicy bloga dodają do nazwy na asku #AG! Czyli Agletonators!

środa, 11 lutego 2015

Kwiatkowa dziewczyna O_o?

Hej ;**.

To już kolejny post o MSP, zostały jeszcze 2 ;-;.
Ale może zdążę... Nie spakowałam się jeszcze do szkoły.
A kupiłam sobie torbę do szkoły i jest taka wielka,  że zgubił mi się w niej telefon XD.

Ale zaczynajmy już ^^.
Na początek leci, to znaczy nie leci,bo nie ma skrzydeł, ale idzie look w sklepie.
Może najpierw dla VIP.
 Tylko włosy nie są dla VIP.
Jednak trochę drogi...

Nazwa : Kwiatowa dziewczyna, jakoś po Angielsku lepiej to brzmi : Flower girl.

Śliczny <3333.

Właśnie, Aglet mi przypomniała że niedługo są walentynki i muszę zmienić logo i szablon mojego bloga XD.
Mój blog

Teraz może też look, lecz już taki bardziej tematyczny,na Walentynki ^^.
Wiem że brzydka twarz, ale robię te looki na innym koncie...
 Jeszcze droższy niż poprzedni, brak tlenu...

Ale nawet, nawet.
Gdyby jeszcze nie to, że opaska miesza się z dodatkiem do włosów, byłoby wspaniale ;-;.

Nazwa : A NIE MA NAZWY BO NIE MAM CO WYMYŚLIĆ.

Koniec posta ;c.
Ale będą jeszcze 2 :3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Powstrzymaj się z hejtami. Nie zwracam na nie uwagi.